EREA doet in oplossingen, niet in producten

EREA doet in oplossingen, niet in producten
Published : - Categories : Nieuws

Iemand die een boor koopt, wil eigenlijk helemaal geen boor. Hij wil een gat! Zo is het ook met transformatoren. En dat weet EREA maar al te goed. De oplossing voor de klant is het uiteindelijke doel. Het product is slechts een middel. Het customer service team vertrekt elke dag vanuit dit idee om jou en je klanten zo goed mogelijk te helpen. Benieuwd wat daar zoal gebeurt? Stap even mee de wereld van het customer service team binnen.

Voor elke vraag een antwoord

Naast het verwerken van bestelling staat de customer service ook klaar voor het beantwoorden van jouw vragen. Dat kunnen algemene vragen zijn, zoals “hoe werkt een transformator?” of  “waarom zoemt mijn transfo?”. Maar ook op commerciële vragen geven ze met de glimlach een antwoord. “Hoe zit EREA in elkaar” of  “hoe groot zijn de voorraden?” of “hoe werkt de webshop?” of “zijn er promoties?”. De meeste vragen zijn echter van technische aard. En ook daar draaien onze medewerkers hun hand niet voor om. “Hoe creëer ik een nulgeleider”, “welke transfo heb ik nodig voor dit specifiek probleem”, “wanneer heb ik een scheidingstransformator nodig”, “hoe installeer ik mijn toestel”. Voor elke vraag is er een passend antwoord. Zo is het voor jou in geen tijd zo klaar als een klontje.

Problemen? Geen probleem!

Het oplossen van problemen is dan ook een tweede natuur van onze customer service medewerkers. Jouw customer service contact helpt je met alle nodige technische informatie en ondersteuning bij de installatie van jouw transfo. Indien nodig sturen ze een EREA-expert ter plaatse om de installateur bij te staan. Al onze medewerkers hebben de nodige opleidingen genoten. Hun technische productkennis staat dus helemaal op punt.

Suske en Wiske

Het verhaal van “de zoemende transformator” is een knap staaltje problem solving. Dat is geen titel van een Suske en Wiske-album, maar een reëel probleem. Transformatoren maken nu eenmaal een brommend geluid. Hoe dat komt, lees je hier. In lawaaierige industriële omgevingen is dat doorgaans geen probleem. In dit geval echter hing de transfo in de parkeergarage van een appartementsgebouw. De bewoners waren, terecht, niet blij met het storende geluid. Door de geïnstalleerde transformator aan commercieel interessante voorwaarden te vervangen door een IRC versie was het probleem snel van de baan. EREA ging ter plaatse om te assisteren bij de installatie. Klant tevreden, installateur tevreden, inwoners tevreden... Wij blij.

erea-case-fotocollage.jpg

Jouw behoeften primeren. Altijd!

EREA speelt te allen tijde proactief in op jouw behoeften. Een promo-actie, speciale aanbiedingen, een nieuwigheid die voor jou interessant kan zijn… Je bent altijd helemaal mee. Wees gerust, daar zorgen onze customer service medewerkers voor. 

De troeven de EREA customer service op een rijtje

? als je EREA belt, kom je bij een persoon terecht. Niet bij een keuzemenu

? je ontvangt snel je offertes en bestellingen

? ook na verkoop krijg je duidelijke antwoorden die je écht vooruithelpen

? wij weten intern waar de klepel hangt en bespreken onderling alle klantbehoeften. Je hoeft jouw vraag dus niet drie keer uit de doeken te doen

? je bereikt ons via telefoon, e-mail, contactformulier, sociale media… en nu ook via chatbox. Jij kiest wat jou het beste past

? wij doen in oplossingen, niet in producten

Even kennismaken

Als je dit allemaal zo leest, lijkt de customer service wel bemand te zijn door een team superhelden. Wel, dat is ook zo. Contacteer ze gerust.

De customer service bereiken

Heb je vragen? Op zoek naar info? Geen nood, onze medewerkers staan voor je klaar. Je bereikt hen: 

via mail info@erea.be

via telefoon afhankelijk van jouw regio 

? België: + 32 (0)3 355 16 00

? Nederland: + 31 (0)183 788 108

? Frankrijk: +33 (0)4 8168 0812

? Rest van de wereld: + 32 (0)3 355 16 00

NIEUW!

Chat met een van onze medewerkers! Tijdens de kantooruren staan we in realtime voor je klaar via een chatbox op de website.

Help ons jou te helpen

Om je optimaal te kunnen helpen hechten wij zeer veel belang aan jouw feedback. Op die manier kunnen we onze service nog beter afstemmen op jouw noden. Laat dus gerust je feedback achter!

Share this content